Partnerská sendvičová matrace Lima, dvojí tuhosti. Tato matrace má z kadé strany jinou tu...
Před nákupem si pečlivě pročtěte nákupní řád. V případě, e jste nenalezli informaci, kterou jste hledali, kontaktujte nás.
Tyto obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") platí pro nákup v internetových obchodech provozovaných společností Akcent 2000 s.r.o. od 20.12.2022.
Podmínky blíe vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost Akcent 2000, s.r.o., se sídlem Sokolovská 1345, 698 01 Veselí nad Moravou, IČ: 49970381, zapsané v OR vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vloka 13536 dále jen prodávající a kupujícího (zákazník, spotřebitel) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.i-matrace.cz (dále jen webová stránka), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen webové rozhraní obchodu).
Z nabídky zboí můete vybírat několika způsoby. Nejjednoduí je zadání konkrétního typu produktu, pokud jej znáte, do okénka Vyhledat (v pravé horní části obrazovky). Najít správný výrobek přímo pro Vás můete také procházením menu nebo pomocí parametrického vyhledávání (délka, ířka, výka, potah, do hmotnosti).
Zvolte poadovaný potah a rozměr kliknutím na příslunou cenu. Dále zvolte počet kusů a vybrané zboí vlote do koíku. Zde vidíte vechny potřebné informace - název zboí, typ potahu, rozměr, váhové zatíení, počet kusů, celkovou cenu bez i s DPH. Pokud ji máte v koíku ve, dejte Pokračovat k volbě dopravy a platby a zakrtněte nabízenou dopravu a typ platby.
Následuje vyplnění správných dodacích a fakturačních údajů. Do políčka Poznámka uveďte případné dotazy a upřesnění týkající se Vaí objednávky.
Předposledním krokem je kontrola vech údajů.
Stisknutím Potvrďte nákup je nákup u konce a spotřebitel uzavírá kupní smlouvu. Na monitoru se Vám zobrazí evidenční číslo Vaí objednávky a na Vámi zadaný e-mail bude odesláno potvrzení o přijetí objednávky.
Následující pracovní den Vás kontaktujeme s informacemi ohledně dostupnosti a dodání zboí a to zejména v případě, e je u zboí uvedena dodací doba delí ne 30 dní.
Při přebírání objednaného zboí se přesvědčte, zda není mechanicky pokozeno a zda odpovídá Vámi objednanému modelu a mnoství.
Při převzetí zboí od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporuenost obalů zboí a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a současně o této skutečnosti učinit zápis o pokození do přepravního listu či sepsat s přepravcem reklamační protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem prodávajícímu. V případě shledání poruení obalu nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Kupující dále v den převzetí zkontroluje kompletnost zboí, zejména e balení obsahuje ve, co obsahovat má.
Vekeré nesrovnalosti je třeba prodávajícímu nahlásit při osobním převzetí na místě, při převzetí od přepravce je vyznačit v předávacím protokolu přepravce nebo kupující můe převzetí zásilky odmítnout, nebo vdy je moné nahlásit na e-mail info@i-matrace.cz. Dále prodejce v případě převzetí od přepravce doporučuje přiloit fotodokumentaci pokození a obalu.
Těmito ujednáními není dotčena zákonná lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějího pokození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává vak prodejci monost prokázat, e se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
Podpisem přepravci stvrzujete, e jste zásilku převzali v pořádku a nepokozenou. Pokud zjistíte závadu, zboí nepřebírejte a na místě s řidičem sepite reklamační protokol. Více informací Vám poskytneme na tel.: 511 146 751
Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboí. V převáné větině případů se pohybuje v rozmezí 5-10 pracovních dnů. Na detailu kadého výrobku se zobrazuje textová informace o dostupnosti zboí. Je-li stav Skladem - zboí je reálně na skladě s moností dodání od 24h do 3 dnů.
Prodávající se zavazuje, dle svých moností, v zájmu svém a předevím s ohledem na zákazníka, sníit dodací lhůtu na nejmení monou dobu. V souladu s tím zákazník souhlasí, aby jeho objednávka mohla být v případě potřeby pro účely logistické optimalizace rozdělena do dílčích objednávek dodaných jednou přepravní firmou.
Pokud Vám termín dodání avizovaný u zboí nevyhovuje, sdělte nám poadovaný termín do poznámky v objednávce. Nastane-li případ, kdy si zákazník zboí nemůe převzít v termínu, který byl uvedený v době objednání u zboí, uskladníme zboí bezplatně po dobu 7 dní. Za kadý následující den bude u nadrozměrného zboí (postele, matrace 200x180 a pod.) účtováno skladné ve výi 50Kč/den. Den před expedicí nadrozměrného zboí se spotřebitel telefonicky spojí se zákazníkem a dohodnou se společně na termínu dodání. V případě, e dojde u nadrozměrného zboí k marnému závozu, způsobeným ze strany zákazníka, bude marný závoz účtován navíc k objednávce.
Kupující je povinen zboí řádně při převzetí od dopravce zkontrolovat. Pokud kupující při dodání zboí dopravcem zjistí pokození zásilky, o něm má za to, e bylo způsobeno při přepravě, nebo pokud počet skutečně dodaných balíků neodpovídá počtu balíků uvedených na přepravním listu dopravce, doporučuje se pro takovou reklamaci kupujícímu následující postup. Kupující uvede vady nebo nesprávný počet balíků jako výhradu do přepravního listu dopravce a následně vypíe reklamační formulář na internetové stránce prodávajícího uvedené výe nebo odele elektronickou potou prodávajícímu, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla kupujícímu zásilka doručena. Kupující by pokud mono neměl se zásilkou nijak manipulovat a měl by zajistit uchování obalu, ve kterém mu byla zásilka doručena. Kupující současně zale fotodokumentaci pokozeného zboí, obalu a protokolu dopravce.
Zboí zasíláme prostřednictvím přepravní firmy nebo vlastní přepravou po celé ČR a SR. U objednávek v hodnotě nad 4000 Kč vč. DPH nabízíme přepravu pro ČR ZDARMA, (na Slovensko nad 7000 Kč ) v opačném případě si účtujeme přepravné ve výi 153 Kč vč. DPH za celou objednávku (na slovensko 407 Kč vč. DPH), pokud není v ceně přepravy na konci objednávky uvedeno jinak.
Zboí, které máme skladem a je-li objednávka zpracována do 12h, expedujeme obvykle jetě tý den.
Pro okolí sídla provozovny můe provozovatel zajiovat dopravu vlastním rozvozem.
Nabízíme Vám několik moností, jak provést platbu. V případě, e chcete platbu provést v Eurech, uveďte toto do poznámky k objednávce. Cena bude přepočítána podle aktuálního kurzu.
V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboí společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamikem připsání přísluné částky na účet prodávajícího.
Případné slevy z ceny zboí poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
Záruční doba je 24 měsíců od data prodeje. Vekeré nabízené značky mají servisní zastoupení v ČR, kontakty na ně jsou uvedeny v záručních listech nebo na internetových stránkách výrobců.
V některých případech záruční list nahrazuje prodejní doklad. Pokud je tomu tak, pro reklamaci je třeba pouze tento doklad.
Jak postupovat při reklamování zboí se dočtete v sekci Reklamace.
Vekeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.).
Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je moné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek můe prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Odesláním objednávky kupující stvrzuje, e se seznámil s nákupním a reklamačním řádem internetového obchodu i-matrace.cz a e s ním souhlasí. Návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboí dodavatelem na stránky. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím spotřebitelem a přijetím objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativním e-mailem na zadaný e-mail, na vznik smlouvy vak toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo ruit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů.
Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umoněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vloil, a to i s ohledem na monost kupujícího zjiovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odele kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko Potvrdit nákup".
Není-li kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboí kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, e se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně reklamačního řádu a e s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má monost se s nimi seznámit.
Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboí a to včetně uvedení cen jednotlivého zboí a nákladů za navrácení zboí, jestlie toto zboí ze své podstaty nemůe být navráceno obvyklou potovní cestou. Ceny zboí jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a vech souvisejících poplatků . Ceny zboí zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena monost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zruit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy na základě dohody s kupujícím v těchto případech: zboí se ji nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboí. V případě, e kupující zaplatil ji část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření Kupní smlouvy nedojde.
Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboí splňuje podmínky Darovací smlouvy a vekeré normy dle platné legislativy ČR.
Prodávající je vdy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (mnoství zboí, výe kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) poádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Kupující souhlasí s pouitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při pouití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičem tyto náklady se nelií od základní sazby.
V případě, kdy kupující odmítne zboí převzít, a to i ve stádiu, kdy zboí jetě nebylo expedováno, dochází tím k poruení kupní smlovy dle zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku. V takovém případě si vyhrazujeme právo na náhradu kody ve výi odpovídající potovnému, balnému a naskladnění a vyskladnění nevyzvednutého zboí.
8.1. Záruční podmínky
V případě osobního odběru zboí je kupující povinen zboí překontrolovat při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řeit s prodávajícím. Zjevné vady, uplatněné u prodávajícího později, nebudou prodávajícím uznány.
Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona, činí tedy 24 měsíců s výjimkami, stanovenými zákonem. Záruční doba začíná běet převzetím zboí kupujícím a prodluuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně. V případě výměny zboí začíná záruční doba běet od začátku.
8.2. Uplatnění reklamace
V případě, e kupující objeví na dodaném výrobku během záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným pouíváním, má právo na reklamaci zboí. Tuto reklamaci můe uplatnit jednou z následujících moností:
Po obdrení oznámení o závadách prodávající obratem (nejpozději vak do pěti pracovních dnů) informuje kupujícího o dalím postupu v závislosti na druhu zboí, předevím o předpokládané době opravy a způsobu vyřízení reklamace (oprava, výměna, vrácení kupní ceny).
Je vhodné doručit zboí v originálním obalu, příp. v obalu vhodném a dostatečně chránícím daný výrobek. Pro rychlejí vyřízení reklamace je rovně vhodné, aby byl kupující schopen předloit doklad o koupi.
Je-li závada na zboí opravitelná (větina případů), je oprava provedena bezplatně, v opačném případě bude zboí vyměněno na náklady prodávajícího. Reklamace, včetně odstranění vady, bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději vak do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak. Náklady na doručení zboí prodávajícímu nese kupující. Náklady na doručení opraveného nebo vyměněného zboí kupujícímu nese prodávající. Pokud je u zboí prodlouená záruční doba a uplyne 2-letá záruční doba, činí doba na vyřízení reklamace 90 dnů ode dne uplatnění reklamace. Aby mohla být prodlouená záruční doba uznána, musí být splněny podmínky, které jsou pro prodlouenou záruční dobu u zboí uvedeny. Např. registrace produktu u výrobce. U matrací se prodlouená záruční doba vztahuje vdy pouze na jádro matrace.
8.3. Odmítnutí reklamace
8.4. Práva z vadného plnění
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslunými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 a 1925, § 2099 a 2117 a § 2161 a 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku).
Prodávající odpovídá spotřebiteli, e věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá spotřebiteli, e v době, kdy spotřebitel věc převzal,
Ustanovení uvedená v čl. 8.3. obchodních podmínek se nepouijí u zboí prodávaného za nií cenu na vadu, pro kterou byla nií cena ujednána, na opotřebení zboí způsobené jeho obvyklým uíváním, u pouitého zboí na vadu odpovídající míře pouívání nebo opotřebení, kterou zboí mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboí.
Nemá-li věc výe uvedené vlastnosti, můe spotřebitel poadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, můe spotřebitel poadovat jen výměnu součásti; není-li to moné, můe odstoupit od smlouvy. Je-li to vak vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůe věc řádně uívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větí počet vad nebo v případě velmi závané vady. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit.
Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, můe poadovat přiměřenou slevu. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, e mu prodávající nemůe dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jako i v případě, e prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo e by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíe.
Dle ust. § 1924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, kdo má právo podle § 1923, náleí mu i náhrada nákladů účelně vynaloených při uplatnění tohoto práva.
Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboí v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, e věc byla vadná ji při převzetí.
Dalí práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady můe upravit reklamační řád prodávajícího.
8.5. Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleí v případě
Za vadu zboí se nepovauje (mimo jiné) obvyklý barevný nebo strukturový rozdíl u přírodních materiálů (např. kůe), textilních a umělých materiálů (např. jsou-li u nábytkových látek drobné odchylky ve vzoru látky nebo barevném tónu) a lakovaných ploch. Za vadu zboí se nepovaují také rozdíly rozměrů u čalouněného nábytku v rámci obvyklé tolerance. Kupující bere na vědomí, e vechny rozměry uvedené v e-shopu jsou uvedeny s monou odchylkou v rámci této obvyklé tolerance.
8.6. Mimosoudní řeení sporů
V případě, e dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování slueb, který se nepodaří vyřeit vzájemnou dohodou, můe spotřebitel podat návrh na mimosoudní řeení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řeení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát oddělení ADR
těpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel můe vyuít rovně platformu pro řeení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Větina objednávaného zboí není vedena skladem a vzhledem k jeho rozmanitosti výběr rozměru, barev provedení atd. je vyráběno na zakázku, tzn. dle přijatých objednávek zákazníků je teprve zadáváno do výroby. Proto je u řady zboí termín dodání 16 týdnů. Platí, e pokud je u zboí vzorník, ze kterého si můete vybrat zboí v různých provedeních rozměrech, barvách, čalounění, je vyráběno na zakázku. Na zakázkové zboí si vyhrazujeme právo vyádat si od zákazníka uhrazení zálohy ve výi 30% hodnoty objednávky. Zakázková výroba se nevztahuje na matrace a roty, pokud se nejedná o atypický rozměr.
Podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku máte jako spotřebitel monost odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboí (v případě, e předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboí nebo dodání několika částí, běí tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboí). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od kupní smlouvy je moné provést jakýmkoliv jednoznačným prohláením. Např. zasláním na e-mail: info@i-matrace.cz
Na vybrané zboí prodluujeme lhůtu pro vrácení zboí na 30 dnů. Více informací o zboí, kterého se to týká naleznete zde.
Před zasláním zboí zpět nás písemně informujte, e ádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo objednávky, datum nákupu a číslo účtu pro vrácení peněz. Peníze je moné vrátit té v hotovosti v sídle společnosti nebo na některé z provozoven.
Spotřebitel je povinen prokázat nákup zboí (nejlépe dokladem o koupi). Neposílejte zboí na dobírku. Doporučujeme Vám zboí pojistit.
V případě, e kupující dle přechozích odstavců odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající penění prostředky přijaté od kupujícího (kromě částky představující dodatečné náklady na dodání zboí vzniklé v důsledku kupující zvoleného způsobu dodání zboí, který je jiný ne nejlevnějí způsob standardního dodání zboí nabízený prodávajícím) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal, pokud kupující neurčí jinak. Prodávající je takté oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím ji při vrácení zboí kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu dalí náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté penění prostředky kupujícímu dříve, ne mu kupující zboí vrátí nebo prokáe, e zboí prodávajícímu odeslal. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboí prodávajícímu a to i v tom případě, kdy zboí nemůe být vráceno pro svou povahu obvyklou potovní cestou. Ve vech případech odstoupení dle tohoto odstavce dále kupující výslovně bere na vědomí, e platby za montá či výnos nejsou součástí dopravného a nebudou kupujícímu vráceny.
Toto ustanovení zákona nelze chápat jako monost bezplatného zapůjčení zboí. Spotřebitel v případě vyuití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat ve, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to ji není dobře moné (např. v mezidobí bylo zboí zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněitou náhradu jako protihodnotu toho, co ji nemůe být vydáno. Pokud je vrácené zboí pokozeno jen částečně, můe prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu kody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou kodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníenou kupní cenu. Spotřebitel odpovídá podnikateli pouze za sníení hodnoty zboí, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zboím jinak, ne je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboí.
Do doby převzetí zboí kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
Je-li společně se zboím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, e dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zboím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel v souladu s ustanovením § 1837 občanského zákoníku nemá zejména v případě smluv:
V případě, e se zboí ji nevyrábí nebo nedodává, nebo se výrazně změnila cena a zákazník změnu neakceptuje, prodávající si vyhrazuje právo na zruení objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo na storno objednávky i v případě, kdy není schopen splnit poadavky zákazníka. Ve vyjímečných situacích si prodávající vyhrazuje právo na storno objednávky bez udání důvodu. Prodávající bez prodlení zákazníka kontaktuje a o nastalé situaci ho informuje.
Pokud ji byla část nebo celá objednávka uhrazena, bude částka vrácena zpět způsobem, na kterém se obě strany dohodnou.
Prodávající má právo objednávku stornovat i v případě, e zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.
Nae webové stránky vyuívají technologie retargetingu od externích reklamních systémů. To nám umoňuje ukázat návtěvníkům, kteří ji projevili zájem o nae produkty, nae reklamy v reklamní síti externích reklamních systémů.
Vai spokojenost s nákupem zjiujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něho je ná e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokadé, kdy u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých slubách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě naeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjiování vaí spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaí zpětné vazby a analýz naeho trního postavení vyuíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz a Favi online s.r.o.; tomu pro tyto účely můeme předávat informace o zakoupeném zboí a vai e-mailovou adresu. Vae osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány ádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalích dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaí námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
Podmínky ochrany osobních dat jsou nedílnou součástí těchto obchodních podmínek. Jejich znění naleznete zde.
Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, e je nákup na webové stránce moné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, ani by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, můe kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
Kupující nabývá vlastnictví ke zboí zaplacením celé kupní ceny zboí.
Vyřizování stíností spotřebitelů zajiuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy reklamace@akcent-nabytek.cz. Informaci o vyřízení stínosti kupujícího zale prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
Prodávající je oprávněn k prodeji zboí na základě ivnostenského oprávnění. ivnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti přísluný ivnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodrováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějích předpisů.
Pokud vztah zaloený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, e vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
Zboí na e-shopu je řazeno podle neprodávanějího zboí, s tím, e nejprodávanějí je umístěno jako první.
Recenze produktů jsou sbírány pomocí sluby heureka.cz a zbozi.cz, pokud s tím spotřebitel předem vysloví souhlas. Pokud je souhlas udělen, obdrí spotřebitel po určité lhůtě e-mail s ádostí o hodnocení zakoupeného produktu. Tuto ádost odesílá zbozi.cz a heureka.cz
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jeho smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibliuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
Akcent 2000 s.r.o.
Sokolovská 1345
698 01 Veselí nad Moravou
IČO: 49970381
DIČ: CZ49970381
Společnost je zapsána v OR vedeného Krajským soudem v Brně oddíl C, vloka 13536
Tel.: 511 146 751, 534 534 928 (Po-Pá 8:00-17:00)
Bankovní spojení: 1443256309/0800 Česká Spořitelna
Bankovní spojení IBAN: CZ07 0800 0000 0014 4325 6309 SWIFT: GIBACZPX
Rychlou odpověď na Vá dotaz získáte pouitím formuláře.
Prodejem nábytku se zabýváme od roku 1991. Navtívit můete ná e-shop s matracemi na Slovensku www.i-matrace.sk nebo ná e-shop s nábytkem www.ketyban.cz Výdejní místa máme v Praze, Brně, Ostravě. Nebo můete navtívit nai kamennou prodejnu.