DOPORUČUJEME
Matrace Lima, počtvrté produktem roku
Sendvičová matrace Lima

Partnerská sendvičová matrace Lima, dvojí tuhosti. Tato matrace má z každé strany jinou tu...

od 4 189 Kč

Jak Vám zboží doručíme?

 

Informace o balení zboží30 nocí na vyzkoušení matrace

V závislosti na prodloužení vyzkoušení matrací na 30 nocí zasíláme matrace ve dvou průhledných obalech. Jeden z těchto obalů slouží k přepravě matrací a druhý následně k jejímu vyzkoušení.


Přepravní společnosti

K přepravě zboží, které expedujeme z našeho skladu ve Veselí nad Moravou, využíváme několik přepravních služeb, abychom mohli zákazníkům nabídnout nejvhodnější a nejvýhodnější typ přepravy.

Využívané přepravní služby:

  • FofrPřepravní služba Fofr
  • Toptrans Přepravní služba Toptrans
  • PPL Přepravní služba PPL
  • Vlastní vůz

 

Služby při přepravě zboží

Vzhledem k využívání čtyř druhů přepravy můžeme našim zákazníkům nabídnout doplňkové služby, aby doručení zboží bylo komfortnější. U objednávky je tak na výběr:

  • Výnos zboží - asistovaný výnos zboží, řidič Vám s výnosem pomůže, u větších zásilek je nutné mu pomoci. Řidič jezdí sám. Cena služby 532Kč
  • Výnos zboží Comfort - výnos zboží bez asistence zákazníka, úklid obalového materiálu. Pouze do hmotnosti zásilky 80Kg. Cena služby 1 197Kč
  • Odvoz starého zboží - zajistíme za Vás odbornou likvidaci použitých matrací. Cena služby 1 064Kč
  • Večerní doručení - služba je poskytována v čase od 16:00 do 20:00. Cena služby 532Kč (po Praze bez příplatku)

Osobní odběrDepo přepravní společnosti VPM trans Praha 9

Některým zákazníkům nemusí vyhovovat časový rámec doručení objednávky přepravní službou (v předpokládaný čas doručení jsou například v práci). Tito zákazníci tak jistě ocení možnost vyzvednutí zásilky na některém výdejním místě přepravních společností.

Díky využítí celkem tří různých přepravních společností se tak naskýtá široké množství osobních odběrů po celé České republice. Jelikož se nejedná o nᚠsklad, ale o depo přepravní společnosti a je nutné zboží na toto místo doručit, je tato služba zpoplatněna. Zákazník tedy zvolí typ přepravy přepravní službou a do poznámky uvede, že si přeje zboží vyzvednout na depu přepravní společnosti.

Zboží je však možné vyzvednout zdarma na naší prodejně nebo v našem skladu ve Veselí nad Moravou.

Cena přepravy

Při objednávce nad 4000Kč je doprava po České republice zdarma. U objednávek v nižší hodnotě je cena přepravy 153Kč za celou objednávku.

Přeprava zdarma platí pouze u zboží, které je takto označeno. U některého zboží je přeprava účtována z důvodu rozměrů a váhy zásilky. Přesná výše přepravného je vždy uvedena při výběru typu přepravy.

Kdy bude zboží expedováno

Zboží skladem expedujeme do 3 pracovních dnů v závislosti na vytížení přepravních služeb. Zároveň se snažíme, aby bylo zboží odesláno v co nejkratším termínu.

Problém s doručením

Pokud nebyla zásilka doručena v přislíbeném termínu nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obrate se prosím na nás na telefonní číslo 511 146 751.

Nejčastější příčiny nedoručení zásilky

  • Zboží nebylo naloženo z důvodu poškození - zakládáme si na tom, že zákazníkům zasíláme zboží pouze v bezvadném stavu. Z tohoto důvodu před naložením zboží přepravci dochází k finální důkladné kontrole. Při odhalení sebemenšího poškození zboží, zásilku nenakládáme. Pokud je to možné, obratem nakládáme nový, nepoškozený kus nebo objednáváme nové zboží ve výrobě. O postupu Vás vždy informujeme.
  • Přepravce nevložil do schránky oznámení o nedoručení - může se stát, že Vás přepravní služba na adrese v danou dobu nezastihne. Abychom předcházeli této komplikaci, zasíláme zákazníkům email o expedici zboží s odkazem pro sledování zásilky spolu s informací o předpokládenému termínu doručení. Řidič přepravní služby poté v den doručování kontaktuje zákazníky telefonicky.
  • Zásilka byla během přepravy poškozena - v tomto případě zahajujeme s přepravní službou reklamační řízení a zákazníkovi odesíláme případně objednáváme ve výrobě nové zboží.
My Vám zavoláme
Zadejte své tel. číslo
Š 2007-2024 I-MATRACE.CZ
0